عکاسی عروسی و ترفند های پوپک
فوریه 23, 2016

آتلیه عکاسی عروسی چه ملزوماتی دارد ؟

یکی از ملزومات آتلیه عروس ، تهیه یک آلبوم عروسی زیبا مطابق با سبک و سلیقه عروس و داماد می باشد. انواع مختلفی از آلبوم های عروس وجود دارد که البته بسته به آتلیه ایی که برای سفارش کار عکاسی عروسی، انتخاب می کنید، متفاوت خواهد شد. این به آن دلیل است که کار یک آتلیه عکاسی عروسی حرفه ای با دیگر آتلیه ها متفاوت خواهد بود. آلبوم عروس به دو صورت ساده و ژورنالی با جنس های مختلف و جلدهای متفاوتی وجود دارد. هر دو نمونه آلبوم می توانند در پوشش‌های زیبای چرم یا جیر با جلدهای حرفه‌ای و زیبا ارائه شوند. از آلبوم ساده برای عکاسی عروسی پیشنهاد نمی شود. زیرا این نمونه آلبوم طرفدار زیادی ندارد و توسط برنامه های کامپیوتری آماده سازی می شود که نمای خوبی ندارد، بیشتر این نمونه آلبوم ها به صورت هدیه به عروس و داماد تقدیم می شود که معمولاً عکس‌ها با کادرها و الگوهایی آماده در هر صفحه از یک تا چهار عکس قرار داده می‌شوند. ضمنا این نمونه آلبوم عکاسی عروس از قیمت مناسبی برخوردار است.

آلبوم های ژورنالی به آلبوم های مجله ای و ایتالیایی نیز معروف می باشند. این آلبوم های عروس از نظر طراحی محدودیتی ندارند و مهرات عکاس و ایده های طراح بر زیبایی آن می افزاید. از آنجایی که چنین آلبوم هایی جای کار بسیاری دارد، شاید تنها یک طراح حرفه ای و عکاسی زبردست طراح هایی شبیه به مجلات مد و بسیار رمانتیک و خلاقانه بیافریند. بنابراین نمی توان برای آن قیمتی تعیین کرد، بسته به کاری که برای آن انجام می گیرد و صفخات رویایی که از عکاسی عروسی عروس و داماد خلق می شود و روی ان قرار می گیرد، متفاوت است و این تفاوت قیمت با یک مقایسه دیداری بسیار روشن و مشهود است. هر آتلیه عروس یک استایل مخصوص خود را برای طراحی‌های آلبوم‌های عکاسی عروسی استفاده می‌کند. شیوه هایی که آتلیه عکاسی عروسی پوپک برای آلبوم های ژورنالی خود تدارک دیده است مدرن، زیبا، متمایز و بی نظیر است که به صحنه هایی متفاوت و رویایی برای هر عکس به طور ویژه پیاده سازی می شود.

عکاسی عروسی

عکس های خام عکاسی عروسی با تکنیک های مختلفی در آتلیه عروس پوپک تغییر داده می شود و با نرم افزارهایی پیشرفته همچون فتوشاپ اصلاح و روتوش می گردد. روشنایی، ریزولیشن، رنگ و تناسب میان ان ها اندازه گیری می شود تا بهترین و با کیفیت ترین عکس برای شما ارائه شود. عکاسان آتلیه عکاسی عروس پوپک با تکنیک‌های عکاسی، بازی با لنز و فضا و نور، ژست های مختلف، آرایش سوژه‌ها، عکس‌های مدلینگ که با نمونه‌های روز دنیا نیز برابری می‌کند، چهره‌ای متفاوت و به یادماندنی از عروس و داماد می‌سازند.

آنچه ما در آتلیه عروسی پوپک پیشنهاد می دهیم: حتما باید در آلبوم عروسی شما باید عکس های زیر قرار داده شود:

کارت دعوت عروسی

لباس آماده و آویزان‌شده عروس و داماد

حلقه های عروسی

عروس و ساقدوش‌هایش

داماد و ساقدوش‌هایش

جواهرات عروس

لحظه قرار دادن تور روی سر عروس در آرایشگاه ( فیلمبرداری عروسی )

لحظه‌ای که داماد کتش را می‌پوشد و مشغول درست کردن یقه یا گره زدن کروات است

لحظه‌ای که داماد جلوی درب آرایشگاه عروس از ماشین پیاده می‌شود

عروس و داماد وقتی که اولین بار دم در آرایشگاه همدیگر را می‌بینند

عکس دسته جمعی در تالار عروسی

لحظه امضای قباله سر سفره عقد

برش کیک

لحظه خداحافظی عروس و داماد از خانواده

عکس ویژه برای روی جلد و انتهای جلد آلبوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *