مراسم جهاز بران
مراسم جهاز بران
دسامبر 2, 2017
عکاسی از خانم ها در آتلیه و فیلمبرداری عروسی پیچیدگی های خودش را دارد.
عکاسی از خانم ها
دسامبر 15, 2017

آموزش ژست گرفتن برای عکس

آموزش ژست عکاسی را در پوپک استودیو بخوانید.

آموزش ژست گرفتن برای عکس به شما کمک می کند عکس های منحصر به فردی داشته باشید. در این پست نحوه ژست گرفتن و ژست عکس دخترانه، پسرانه و عروسی را آموزش می دهیم.
ژست گرفتن با توجه به شرایط محیطی و آب و هوایی می تواند تعیین شود. قبل از هر چیز مشخص کنید که می خواهید عکاسی در آتلیه عروس یا اسپرت داشته باشید؛ و یا اینکه ترجیح می دهید در طبیعت از شما عکس گرفته شود.

اصول ژست گرفتن در عکاسی آتلیه

آتلیه ها معمولا دکورهای مختلفی دارند. پوپک استودیو بسته به اینکه شما متقاضی عکس اسپرت عروس و داماد هستید یا اینکه می خواهید به صورت تکی عکس اسپرت بیندازید آتلیه ای را با دکور ویژه در اختیار شما قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از بستن قرارداد و هرگونه تصمیمی جهت انتخاب نهایی آتلیه، حتما از دکور های آن بازدید کنید تا مطمئن شوید مورد دلخواه شما می باشد. روز عکاسی برای اینکه بتوانید ژست های بهتری بگیرید حتما وسایل مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشید. این وسایل اغلب لباس و اکسسوری است که لیست تقریبا کاملی از آن ها را در پست “برای عکس اسپرت چی همراهمون ببریم؟” بای شما جمع آوری کرده ایم. عکاسی در آتلیه معمولا از نوع عکاسی اسپرت است مگر اینکه شما زوج و عروس و داماد باشید و با لباس عروسی و دامادی قرار باشد از شما عکاسی شود که در این صورت سبک عکاسی کاملا متفاوت است. اصول ژست گرفتن در عکاسی آتلیه را حتما با عکاس خود پیش بروید و سعی کنید تا اتمام ایده های عکاس، به او ایده ندهید. در کنار آن اگر خانم هستید سعی کنید ناخن های مرتبی داشته باشید؛ دست های خود را در عکس ها باز و کشیده نگه دارید؛ موهای خود را در حالات مختلف بسته و باز و نیمه باز بگذارید؛ پاهاتان را نزدیک به هم و گاهی حالت ضربدری بگذارید؛ در بعضی از عکس های نیم رخ یکی از پاهایتان را بالا بیاورید؛ کش و قوس های زیبا داشته باشید؛ لبخند را فراموش نکنید و اگر عینک آفتابی میزنید در بیشتر وقت ها به افق محو شوید و لبخند ملیح تری داشته باشید. اگر آقا هستید انگشتان خود را جمع کنید و دست های یتان را حالت مشت نگه دارید. در تصاویر دست هی خود را به صورت نیم در جیب شلوارتان بگذارید و یا اگر کت اسپرت پوشیده اید گوشته کتتان را با دست بگیرید. در بعضی از تصاویر به ساعت مچی خود نگاه کنید؛ سعی کنید پاهای خود را با فاصله از هم قرار دهید، کشیده ومحکم بایستید و قوز نکنید و در کل حالتی مردانه به خود بدهید. لبخندهای زیبا را در بعضضی از عکس ها فراموش نکنید. شما نیز مثل خانم ها اگر عینک آفتابی زده اید سعی کنید مستقیما به دوربین نگاه نکنید.

اصول ژست گرفتن در عکاسی فضای باز

عکاسی فضای باز زیبایی خاص و متفاوتی نسبت به فضای بسته و آتلیه دارد. اگر بهار را دوست دارید می توانید از نظاط و سرسبزی طیعت بهاری استفاده کنید و در هوای تازه انرژی زیادی بگیرید و شادی حاصل از این انرژی به چهره شما در عکس اضافه می شود. اگر تابستان را دوست دارید سعی کنید اول عکس های بخش سایه و زیر درختان را بگیرید و بعد به عکاسی زیبا زیر تلالو خورشید برسید چر که ممکن است آرایش و پوستتان خراب شود و یا به علت تعریق لباس هایتان بدفرم شوند. طبیعت پاییزی گزینه بسیار زیبای دیگری است که نمی توان از رنگ های زرد و نارنجی و برگ های ریخته شده بر زمین به سادگی گذشت. اگر مثل من عاشق زمستان هستید عکسبرداری در برف را از دست ندهید. در عکاسی فضای باغ که معموا در فیلمبرداری عروسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، در ژست گرفتن قدرت مانور بیشتری داری. علاوه بر اصول گفته شده در بخش آتلیه می توانید با درختان و میوه ها و حتی رودخانه، کوه، جوی آب و غیره هماهنگ شوید و ژست های طبیعی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *