آتلیه عکاسی عروسی و پکیج های متفاوت
فوریه 28, 2016
آتلیه عکاسی عروسی و محیط هنری
مارس 14, 2016

فیلم برداری عروسی و اصول آن

یکی از مهمترین اصول فیلمبرداری عروسی به آن توجه نمود، واقعی بودن و طبیعی بودن فیلم عروسی است. شاید این موضوع در عکاسی عروسی به اندازه فیلمبرداری عروسی مورد اهمیت نباشد، چرا که عکس های متنوعی برای جشن عروسی عروس و داماد باید تهیه گردد که از عکس های رمانتیک و رویایی تا عکس های خبری و اسپرت متفاوت خواهد بود و میان ان ها عکس هایی دیده می شود که قطعا دور از ذهن است و غیر طبیعی بودن ان ها به عکس جذابیت می دهد.

در مورد آتلیه عروس منتخب خود، دقت لازم را داشته باشید، اگر نسبت به این موضوع و حساسیت فیلم و عکس عروسی خود غافل شوید، در نهایت با قالبی کلیشه ای و تکراری مواجه خواهید شد که جذابیت چندانی برای شما نخواهد داشت. بنابراین با انتخاب یک آتلیه عکاسی عروسی معتبر مشورت کنید و سفارش کار خود را به آن ها بسپارید. در مورد آنچه برای شما اهمیت دارد و انتظار دارید در فیلم و عکس شما رخ دهد، با اعضای تیم و به ویژه مدیریت آتلیه عکاسی عروس در میان بگذارید. مدیریت اتلیه قطعا برای عکاسی و فیلم برداری عروسی شما سرپرستی را تعیین می کند و تیمی قدرتمند و با تجربه را در اختیار شما می گذارد تا نیازها و سلیقه شما را برای یک کار متفاوت اعمال کنند.

تالار عروسی می شوید تا لحظه ای که خداحافظی می کنید باید صحنه هایی طبیعی و جذابی ثبت گردد که هرگز از زیبایی فیلم عروسی شما کم نشود. لحظاتی که ساختگی و کارگردانی شده خواهند که تمرین بسیاری می خود و بیشتر به صحنه هایی برمی گردد که ویزه عروس و داماد است و باید با خلاقیت و تمرین تصاویری زنده و زیبا دور از مصنوعیت بازی کنند. لحظات ورود و خداحافظی از لحظاتی است که هرچه واقعی تر و طبیعی تر باشند، ارزشمندتر خواهند بود.

یکی از کارهای منحصر به فرد و ویژه ای که در آتلیه عروسی پوپک به آن پرداخته می شود، مصاحبه ای کوتاه با عروس و داماد در اتاق شخصیشان است که توضیحاتی از دوران مجردی، آشنایی با همسرشان را توضیح می دهند و با دوران مجردیشان، اتاق و وسایلشان خداحافظی می کنند، این بخش در هر پکیج ارائه شده از سوی در واقع یک کار پیشنهاد شده است، آتلیه عکاسی عروسی پوپک قابل اجرا می باشد و کاری پیشنهادی از سوی آتلیه برای زوج های علاقمند است. یکی از پیشنهادات دیگر آتلیه عکاسی عروسی پوپک فیلمبرداری از داماد در کنار دوستان صمیم اشد در پاتوق همیشگیشان و نواختن مسیقی مورد علاقه اوست. این لحظات شاید زیبایی ترین و هیجان انگیزترین تصاویری باشد که برای عروس و داماد به یادگار می ماند. در پایان این بخش یا پایان عروسی می توان یک فرصتی را برای مصاحبه عروس و داماد اختصاص داد تا در یک مصاحبه دو نفره حرفهایی شنیدی ثبت گردد.

در زمان برگزاری جشن عروسی از میهمانان ویژه به خصوص کسانی که از مسافتی دور برای شرکت در جشن عروسی شما آمده اند و تبریک صمیمانه خود را حضوری به شما اعلام می کنند، حتما در فیلم برداری عروسی خود بگنجانید. این کار تنها برنامه ریزی می خواهد کاری سخت نیست. عکسهای دسته جمعی با تفکیک سن، یا عکس های خانوادگی در کنار دیگران را هرگز از قلم نیندازید. این عکس ها بهترین و ماندگارترین عکس هایی خواهند بود که هم طبیعی و هم جذاب است و همانند عکس های قدیمی از ارزش بسیاری برخوردارند.

کافی است برای فیلمبرداری عروسی تان برنامه ریزی کنید و فرصتی را برای آن اختصاص دهید. زمان را از دست ندهید چرا که فیلم برداری وقت و زمان خود را می برد که باید راجب به آن تصمیم گیری شود و صحنه هایی مرور گردد تا بهترین و زیباترین فیلم برای شما ثبت شود. برای عکاسی عروسی نیز یادداشت هایی داشته باشید تا چیزی از قلم نیندازید، کافی است با یکدیگر برای هر چیزی که لازم است در فیلم و عکس شما باشد، را یادداشت کنید و با مدیریت یا سرپرست آتلیه عکاسی عروسی منتخب خود در میان بگذارید و در قرار داد کتبی همراه با شرایط ضروری آن ها را قید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *