انتخاب دی جی برای فیلمبرداری عروسی باید هوشمندانه صورت بگیرد.
انتخاب دی جی برای فیلمبرداری عروسی
اکتبر 21, 2017
چگونه خوش عکس باشیم و چگونه فتوژنیک باشیم و در عکس خوب بیفتیم.
چگونه خوش عکس باشیم؟
اکتبر 25, 2017

راهنمای انتخاب لباس عروس

انتخاب لباس عروس در فیلمبرداری عروسی و عکسبرداری در آتلیه عروس اهمیت پیدا می کند.

انتخاب لباس عروس باید هرچه زودتر انجام شود. ابن انتخاب با توجه به سلیقه و تیپ بدنی باید به بهترین نحو انجام شود تا شما را خوشتیپ کند. با ما همراه شوید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

انتخاب لباس عروس

برای انتخاب لباس عروس که هنگام عکسبرداری در آتلیه عروس اهمیت پیدا می کند، چند گزینه پیش رو دارید که با توجه به سایزتان، سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید یکی را انتخاب می کنید.

خرید لباس عروس

اگر بودجه کافی دارید و یا سایزتان خیلی کوچک یا خیلی بزرگ است یا به هر دلیل دیگری این گزینه برایتان بهتر است. برای خرید لباس عروس می توانید پارچه خاصی که دارید یا دوست دارید را تهیه و به خیاط بدهید. یا می توانید انتخاب و خرید بهترین پارچه را به خود خیاط واگذار کنید. لباس عروس دقیقا روی تن خودتان و به سایز خودتان دوخته می شود. نگهداری از لباس عروس بعد از عروسی در منزلتان دیگر بر عهده خودتان است.

سفارش دوخت لباس عروس

در این گزینه شما با صرف هزینه کمتری نسبت به روش قبلی، لباس عروس خود را سفارش می دهید تا به سایز و سلیقه اتان دوخته شود. اما آن را از مزون یا خیاط اجاره می کنید. در کل مراسم عروسی آن را بر تن دارید و فیلمبرداری عروسی خود را با آن انجام می دهید اما دیگر لازم نیست آن را بعد از مراسم پیش خود نگه دارید.

اجاره لباس عروس

اگر هزینه برایتان اهمیت دارد، اجاره لباس عروس بهترین گزینه است. مخصوصا اگر سایز نرمالی داشته باشید میتوانید از میان انبوه لباس ها، همه را پرو کنید و آن لباسی را که پسندیده اید با کمترین هزینه با ی شب عزوسیتان اجاره کنید.
شما به هر نحوی که لباس عروستان را انتخاب می کنید، باید همیشه فردی را به همراه خود برای پرو ببرید. این شخص بهتر است یک خانم و نیز همسرتان باشد. همچنین اگر هر لباسی که می پوشید از شما عکس بگیرند، می توانید سر فرصت در خانه لباس ها را با هم مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *