فیلمبرداری عروسی

فیلمبرداری عروسی نقش پررنگی در ثبت خاطره شب عروسی دارد. آتلیه عروس پوپک، با داشتن تیم حرفه ای فیلمبرداری عروسی به شما در ثبت خاطرات این شب زیبا کمک می کند. خلاقیت و هنرنمایی در بهترین شب زندگی همراه با آتلیه عکاسی عروسی پوپک برای زوج های جوان در شب عقد و عروسی فراهمی می باشد. همیشه چیزی که که از یک مراسم و جشن با قی می ماند، عکس و فیلمی است که ثبت شده است. در یک میهمانی، جشن تولد اگر با دوربین تبللت یا گوشی خود چند عکس و فیلم کوتاه بگیرید، تازه یادتان می افتد که در آن شب به یادماندنی شام چه خورده اید یا چه لباسی به تن داشته اید و چه کسانی همراه با شما خاطره ای را ساخته اند. جشن عروسی که جای خود دارد و تشریفات و برنامه ریزی های مختص به خود که شاید خاطره انگیزترین شب زندگی نه تنها به یادماندنی ترین شب زندگی باشد بلکه آنقدر عروس و داماد مشغول جشن می شوند که می توانند نحوه برگزاری مراسم را در همین فیلم دنبال کنند. البته نارضایتی زمانی پیش می آید که عکس و فیلم ها از کیفیتی مناسب و صحنه و دکورهای زیبایی طرح ریزی نشده باشد که جایی برای جبران نیز نمی گذارد. بنابراین نکاتی را برای انتخاب آتلیه عکاسی عروس خود انتخاب نمایید که بهترین خدمات و امکانات را جهت فیلمبرداری عروسی و عکاسی عروسی تان در نظر بگیرید و فراهم سازی نماید.

wedding-639177_960_720 copy

نکاتی که در انتخاب یک آتلیه عروس جهت فیلم برداری عروسی و عکاسی عروسی لازم است رعایت گردد در زیر به آنها پرداخته می شود، این نکات کافی نیست اما ضروری است تا بتوانید از کم و کیف عکس و فیلم جشن عروسیتان مطمئن شوید:

  1. تجربه عکاسان و تصویربردارن را در نظر بگیرید. سابقه و تجربه از مهترین مواردی است که باعث می گردد، سطح مهارت و خلاقیت هر کار هنری را به مرتبه بالایی بکشاند. هنرمایی و خلاقیت برای شبی که تنها قرار است یکبار در زندگی شما به شیوه ای باشکوه و مجلل اتفاق بیافتد، لازمه تجربه بسیاری است که نمی توان در آن کوچکترین ریسکی مرتکب شد. ایده های نو و نوآوری در عکاسی و فیلم برداری یکی از شرایطی است که باید همیشه همراه با عکاس و فیلم بردار جهت خلق تصاویری زیبا باشد. با آنکه تنوع بسیاری در  آتلیه عکاسی عروسی می باشد اما یافتن یک آتلیه مناسب جهت فیلمبرداری عروسی و عکاسی عروسی کار چندان دشواری نیست. سابقه، تجربه، نمونه کارهای گذشته هر اتلیه نشان دهنده سبک و سیاق کار آن هاست که می توانید خلاقیت و ظرافت را در آن بیابید. پرس و جو در میان آشنایان، دوستان نیز بهترین کمک برای یافتن یک آتلیه عکاسی عروس هستند.
  2. در کدام منطقه به دنبال آتلیه عکاسی عروس مناسب برای بهترین شب زندگی خود می گردید. دیدن از دفتر یک آتلیه و تماشای دکور و آتلیه های طراحی شده برای عکاسی، نورپردازی و موقعیت آتلیه امری مهم است که باید در نظر گرفته شود. فضای مناسب و محیط های در اختیار از جمله باغ و وبلایی شکیل که برای عکاسی و فیلم برداری ایده آل و منحصر به فرد هستند، نشان دهنده اعتبار یک اتلیه و سرمایه گذاری آن ها برای این حرفه می باشد، که ارزشمندی کار آن ها به نمایش می گذارد. همراه با آتلیه عکاسی عروسی پوپک می توانید پشت صحنه های عکاسی عروسی و فیلم برداری عروسی خود را نیز دریافت کنید.
  3. همان طور که گفته شد، نمونه کارها یکی از بهترین ابزارهایی است که می توانید از تجربه، سبک و سیاق و هنر و خلاقیت تصویر برداران، فیلم بردارن و عکاسان مطلع گردید. اما متاسفانه بسیاری از آتلیه های تازه کار و بی تجربه یا بسیاری از آتلیه های بی هنر با ارائه نمونه کارهای دیگر آتلیه های معتبر و خلاق دست به کلاهبرداری می زنند و با فریب افراد تنها در صدد آن هستند که جیب خود را پر از پول کنند. بنابراین دقت لازم در این خصوص را به خرج دهید که مبادا بهترین شب زندگی خود را با بی تجربگی چنین افرادی به خطر بیندازید، تا زمانی که از اعتبار یک موسسه و اتلیه مطمئن نشده اید، قراردادی را امضا نکنید.
  4. اطمینان حاصل کردن از یک اتلیه معتبر شاید به نظر کار سختی بیاید و شما نگران سازد. اگر شما به دنبال یک تولید کننده فیلم و عکس عروسی باشید، که از ابتدا تا انتهای کار مجری تمام امور باشد، شما را از نگرانی دور خواهد ساخت. اگر قرار باشد که عکاسی عروسی و فیلم برداری عروسی را کسی دیگر کارگردانی کند و عکاس و فیلم بردار از جای دیگر بیایند، یا تدوین و مونتاژ و ادیت کارهای گرافیکی بر عهده مجموعه ای جدا باشد، یا چاپ و صحافی به مرکزی دیگر سپرده شود، قطعا مسئولیت کار را کسی بر عهده نخواهد گرفت و اگر اشتباهی رخ دهد و از کم و کیف کار کاسته شود، چه کسی جوابو خواهد (با آنکه کار از کار گذشته است!)؟ قطعا هر کس دیگری را مقصر این کوتاهی می داند و مسئولیتی نمی پذیرد. بنابراین مراکزی که تمرکز بر تمام مجموعه دارد و به عنوان تولید کننده اصلی نقش دارند و تمامی کارها بر عهده خودشان می باشد، برای هر بخش از عکاسی عروسی، فیلم برداری عروسی تا چاپ و صحافی و تحوبل نهایی کار افرادی متخصص را به کار گرفته اند که هر روز بر رضایت مشتریان خود می افزایند و افتخاری برای خود می آفرینند.
  5. زمانی که برای بستن قرارداد به حضور  آتلیه عکاسی عروسی می روید و با بخش مدیریت صحبت می کنید تمام جزئیات را جویا شوید و آنچه مد نظر شما هست را در قرار داد خود ذکر نمایید، تا تبم مدیریت بتوانند برای تمامی در خواست های شما برنامه ریزی صحیح و منسجمی داشته باشند. قطعا ممکن است برخی وعده ها یا نکاتی که ذکر می شود (از هر دو طرفین) فراموش گردد، البته بیشتر این فراموشی ها به دلیل مشغله هاست و سهوا اتفاق می افتد، برای همین آنچه مد نظر دارید را مکتوب کنید. برای زمان حضور عکاسی عروسی، فیلم برداری عروسی و صحنه هایی که قرار است در سالن جشن تدارک دیده شود وقت تعیین کنید تا برنامه ریزی ها با دقت و زمانبندی پیش برود. به این نکته توجه داشته باشید که بهترین عکس و فیلم اگر بدون برنامه اجرا شود، ارزش و زیبایی خود را از دست خواهد داد.