لباس برای عکس اسپرت چی همراهمون ببریم.
برای عکس اسپرت چی همراهمون ببریم؟
اکتبر 11, 2017
انتخاب دی جی برای فیلمبرداری عروسی باید هوشمندانه صورت بگیرد.
انتخاب دی جی برای فیلمبرداری عروسی
اکتبر 21, 2017

موارد مهم در انتخاب آتلیه عروس

موارد مهم در انتخاب آتلیه عروس را در اینجا بخوانید.

موارد زیادی در انتخاب آتلیه عروس مناسب برای عروس و دامادها اهمیت دارد که از این جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مکان آتلیه عروس

مکان آتلیه عروس بهتر است به آرایشگاه عروس نزدیک باشد. اینکه جشن عروسی شما در سالن است یا باغ فرقی ندارد، آنچه که اهمیت دارد سر موقع رسیدن شما به مراسمتان است.یکی از مراحل مهم و زمانبر در روز عروسی، صرف وقت در آتلیه است. برنامه بسیاری از آتلیه ها از جمله آتلیه عروسی پوپک به این صورت است که بعد از حاضر شدن عروس در آرایشگاه، به باغ میروند تا عملیات عکاسی و فیلمبرداری عروسی در فضای باز انجام شود. سپس به سمت آتلیه می روند تا عکاسی در آتلیه انجام شود. بعد از آتلیه هم به سمت باغ یا تالار عروسی حرکت می کنند. بنابراین هرچه مکان آتلیه به تالار عروسی نزدیک تر باشد بهتر است و در زمان بیشتر صرفه جویی می شود و شما استرس دیر رسیدن نخواهید داشت.

عکاس و فیلمبردار آتلیه عروس

اکثر عروس و دامادها به علت مسائل اسلامی میخواهند عکاس آتلیه عروس و همینطور فیلمبردارشان خانم باشد. آتلیه عروس پوپک با تیم کامل و مجهز خود به تقاضای شما پاسخ مثبت می دهد.

محرمانگی فایل ها

محرمانگی فایل ها اهمیت خیلی بالایی دارد. فیلم ها و عکس هایی که می گیرید، چه عکس اسپرت عروس و داماد میندازید چه عکاسی عروسی، فایل ها باید به صورت محرمانه نزد آتلیه بماند. پوپک استودیو امانتدار خوبی می باشد و هیچ فایلی به هر دلیلی به غیر واگذار نمی شود. تمام فایل ها روی سیستم های این مجموعه قفل شده می باشد و واگذاری فایل ها به خود شما نیز با رمز مخصوص به خودتان می باشد.

آتلیه عروس حرفه ای

آتلیه عروس حرفه ای پوپک خدمات فوق العاده ای را در عکاسی و فیلمبرداری به شما ارائه می دهد. همچنین عملیات چاپ عکس و تهیه شاسی و محصولات مورد نظر شما و همینطور میکس و تهیه و تدوین فیلم عروسی به صورت خیلی حرفه ای در پوپک استودیو انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *