انتخاب لباس عروس در فیلمبرداری عروسی و عکسبرداری در آتلیه عروس اهمیت پیدا می کند.
راهنمای انتخاب لباس عروس
اکتبر 23, 2017
لیست هزینه های عروسی
اکتبر 27, 2017

چگونه خوش عکس باشیم؟

چگونه خوش عکس باشیم و چگونه فتوژنیک باشیم و در عکس خوب بیفتیم.

چگونه خوش عکس باشیم و در واقع چگونه در عکس خوب بیفتیم؟ اگر مدام در این فکر هستید که چگونه در عکس ژست بگیریم این مطلب را از دست ندهید.
این که بعضی از افراد همیشه خوش عکس هستند بدین معناست که اینگونه افراد چهره فتوژنیک دارند. اما یعنی چه؟ به این معنا که چهره اینگونه افراد ویژگی های خوبی برای عکاسی در آتلیه عروس دارد و معمولا در فیلمبرداری عروسی هم می دانند چگونه ژست بگیرند. شما هم می توانید با رعایت نکات زیر فتوژنیک شوید و خوش عکس باشید.

اصول خوش عکس بودن

• در نوع آرایش خود دقت کنید. آرایش های براق مثل برق لب یا رژ لب براق و رژگونه براق باعث انعکاس نور فلش می شود و چهره شما را مجسمه ای می کند. هرچه آرایش مات تر باشد در عکس بهتر میفتید. اگر می خواهید آرایشتان به اصطلاح خیلی تو چشم باشد، از رنگ های شادتر و درخشنده تر استفاده کنید.
• کرم های ضد آفتاب عکس شما را خراب می کنند. این نوع کرم ها دارای spf هستند و نور فلش دوربین را منعکس می کنند. از این رو صورت شما خیلی سفید میفتد و چهره تان فوق العاده مصنوعی می شود. بهترین کرم ها برای عکسبرداری، پرایمر و کرم گریم است که سطح پوست را صاف و مات نگه میدارد.
• رنگ های لوازم آرایشی که روی صورتتان استفاده کرده اید را با یکدیگر همپوشانی کنید. چرا که در عکس اختلاف رنگ چند برابر می شود. همینطور به دلیل اینکه در عکسبرداری، سطح پوست به اصطلاح حالت یکدستی و روتوش می گیرد، سعی کنید کمی پررنگ تر آرایش کنید.
• رنگ لباستان را طوری انتخاب کنید که به پوستتان بیاید. انتخاب رنگ لباس در زیبایی عکس هایتان خیلی تاثیر دارد. اگر پوست سردی دارید از رنگ های گرم استفاده کنید و برعکس! برای تعیین نوع پوستتان، به رگ های روی ساعدتان نگاه کنید. پوست های سرد رگ های آبی دارند و پوست های گرم رگ هایشان سبز رنگ است.
• مستقیما به لنز دوربین چشم ندوزید. نگاه مستقیکم باعث می شود چشم هایتان قرامز شود. کمی نگاهتان را پایین تر یا بالاتر بگیرید.
• ژست های زیبا بگیرید و با عکاس همکاری کنید. قوز نکنید و خود را کمی سمت دوربین متمایل کنید. اگر زاویه دوربین کمی بالاتر از سر شما بود فک خود را قدری متمایل به خارج کنید تا در عکس ها غبغب نداشته باشید. این قوانین به ویژه برای تهیه عکس اسپرت عروس و داماد اهمیت پیدا می کند. اصول بیشتر بسته به شرایط و نوع ژست ها توسط عکاس به شما گفته می شود. کافیست با وی همکاری کنید تا خوش عکس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *